Tikko pievienots jūsu grozam

Turpināt iepirkties

Ūdeņraža-skābekļa ģenerēšanas iekārta dzinēja attīrīšanai H2 Blaster

kods: H175A0
ražotājs: Texa
ir noliktavā, 1 gab.
680000Summa bez PVN 5619.83 €
 



Esto 3

3 x 2,266.67€


    Preču cena norādīta ar iekļautu PVN 21%

    Laika gaitā transportlīdzekļu darbināšanai izmantotā degviela (benzīns, dīzeļdegviela, sašķidrināta naftas gāze vai metāns) rada oglekļa atlikumus, kas nogulsnējas uz būtiskām sastāvdaļām, piemēram, virzuļiem, vārstiem, inžektoriem, kvēpu filtrā (DPF), katalizatoriem un neizbēgami noved pie pakāpeniskas dzinēja darbības efektivitātes pasliktināšanās.

    Tas noved pie zemākas dzinēja veiktspējas, lielāka degvielas patēriņa, lielāka vides piesārņojuma un papildu izmaksām neparedzētu remontdarbu dēļ.

    Risinājums ir H2 BLASTER, jaunā TEXA izstrādāta iekārta, kura, izmantojot apvienoto ūdeņraža un skābekļa spēku, pilnībā attīra iekšdedzes procesā iesaistītās detaļas un atjauno dzinēja optimālo darbību, vienlaikus samazinot degvielas patēriņu un kaitīgos izmešus.

    H2 BLASTER izmanto ūdens elektrolīzes procesu, lai radītu ūdeņraža un skābekļa maisījumu, kas tiek ievadīts dzinēja ieplūdes kolektorā sasniedzot sadegšanu kameru. Šeit gāze tiek aktivizēta augstā temperatūrā un reaģē, pārvēršoties ūdens tvaikos ar augstu spiedienu.

    Tādā veidā tiek aktivizēts dekarbonizācijas process: ūdens tvaiki iekļūst dzinējā un izkausē oglekļa nogulsnes uz virzuļiem, vārstiem un smidzinātāju uzgaļiem un uz pārējām detaļām, kuras atrodas starp kameru un izplūdes kolektoru.

    Visas apstrādes fāzes uzrauga NOS (NAVIGATOR OBD Service) modulis, kas, pieslēgts diagnostikas ligzdai, kontrolē, vai procedūra tiek veikta droši.

    Ūdeņradis ir uzliesmojoša un sprādzienbīstama gāze.

    Tāpēc, H2 BLASTER iekārta ir aprīkota ar virkni operatora drošības kontroles ierīču, kas, izņemot efektīvu iespējamo kļūmju pārvaldi, garantē augstu veiktspējas apstrādi, proti:

    • visu komponentu un sensoru sākotnējā automātiskā pārbaude.
    • elektrolītiskā šķidruma tvertnes minimālā līmeņa sensors.
    • H2 noplūdes sensors - ūdeņraža noplūde.
    • Kameras spiediena un temperatūras sensors.
    • patentēts pretaizdegšanās drošības vārsts.
    • NOS, OBD diagnostika dzinēja statusa kontrolei darbības laikā.
    • automātiska hidrauliskās noplūdes kontrole katrā aktivizācijas reizē.
    • automātiska elektrolītisko elementu veiktspējas kontrole.
    • elektrolīta tvertnes mehāniskais pārspiediena samazināšanas vārsts.

    NOS modulis pastāvīgi pārbauda dzinēja apgriezienus un temperatūru, lai neļautu H2 BLASTER iekārtai turpināt ražot gāzi, ja dzinējs izslēdzas vai pārkarst.

    Pēc dekarbonizācijas ir jāizvada mīkstinātie un atdalītie daļiņu atlikumi, lai izvairītos no to uzkrāšanās kvēpu filtrā, katalizatorā, vai izplūdes kolektorā un caurulē: šī iemesla dēļ ir svarīgi veikt testa braucienu.

    NAVIGATOR OBD monitorings šajā fāzē ir būtisks, jo transportlīdzeklim pārvietojoties, tas turpina nolasīt dzinēja apgriezienus un temperatūras vērtības, ko tas reāllaikā nosūta uz H2 BLASTER lietotni, ko var lejupielādēt iOS vai Android viedtālrunī.

    Testa brauciena laikā lietotne pieprasa operatoram nobraukt 5-6 kilometrus ar augstiem dzinēja apgriezieniem, lai veicinātu nesadegušo atlikumu izvadīšanu. Izmantojot skaņas paziņojumu, lietotne brīdina, kad ir iespējams beigt testa braucienu.

    Kad dekarbonizācijas process ir pabeigts, H2 BLASTER ģenerē detalizētu ziņojumu, lai klients varētu apstiprināt, ka pakalpojums ir veikts. Visas izveidotās atskaites tiek reģistrētas myTEXA portālā.